Dne 5. 12. 2024 se šest žáků z 2. B zúčastnilo ekonomické soutěže „Marketing na talíři“, která se konala v Havířově. Naši školu reprezentovaly dva samostatné týmy – tým první: Karolína Čepková, Laura Matuszek, Vendula Michalská, a tým druhý: Filip Fronczek, Jonáš Janík, Jan Stýskala.
Úkolem týmů bylo v časovém limitu 2,5 hodiny vytvořit reklamní spot na zadaný produkt firmy BISTRUCK Havířov. Ten měl obsahovat popis a ukázku propagovaného produktu, kterým byla dárková sada chilli omáček. Délka spotu se měla pohybovat od 30 sekund do jedné minuty. Každý soutěžní tým měl k dispozici zkušeného mentora z řad úspěšných absolventů pořadatelské školy, který je provázel po celou dobu soutěže. Nejlepší reklamní spoty firma poté použije pro účely vlastní propagace na sociálních sítích.
Oba naše týmy podaly výborný výkon, který porota složená především z odborníků z praxe náležitě ocenila. V konkurenci deseti týmů ze sedmi škol s ekonomickým zaměřením obsadil tým chlapců z 2. B krásné druhé místo, a odvezl si hodnotné věcné ceny.
V rámci soutěže si měli žáci možnost vyzkoušet práci kreativců marketingové agentury a popustit uzdu fantazie aplikací buzzmarketingu ve svých reklamních spotech. Inspiraci mohli také načerpat na přednášce o marketingu od úspěšných podnikatelů z našeho regionu, která byla součástí soutěžního dne.
Ing.Eva Byrtusová
Ⓒ 2021 Obchodní akademie, Český Těšín, p.o. | oact.cz